środa, 2 sierpnia 2017

*02.08.2017 echo 2

" (...) Zawsze lubiłem majsterkowanie więc korzystając ze sposobności, wolnego czasu i wolnych środków niewykorzystanych na wakacje postanowiłem zrobić wiatę - drewnianą, pokaźnych rozmiarów altanę z sześciospadzistym dachem. Idealne miejsce do spędzania czasu z rodziną w takie wakacyjne dni. Kilka tygodni trwało jej wykonanie i byłem dumny. Naprawdę wypadła dobrze. Solidna konstrukcja i imponująca wielkość napawały mnie dumą. Inni domownicy pomagali, nawet Ona spędziła godziny na malowaniu desek (...)"




10 komentarzy:

  1. Wyglada troche po amatorsku :) ale najwazniejsze ze miales radoche. I teraz ta altanka stoi gdzies w jej rodzinie i przypomina jej ciagle ciebie. Niezbyt przyjemna perspektywa z racji jej odejscia. No chyba, ze polecila ja rozebrac, haha.

    OdpowiedzUsuń
  2. Raczej stoi... a że amatorska? no a jaka ma być? jestem amatorem... "Solidna konstrukcja i imponująca wielkość" - to mnie cieszyło najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
  3. To nie majsterkowanie, to budowa. Super jest. Fajna lampa. Takie lanpy troche kosztuja, mozesz robic i sprzedawac.
    A amatorskie to sa niektore komenty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie rozumiem od razu tego jadu. Ty czarna kawo chyba tez wszystko robisz sama i z punktu widzenia swoich dziel jest to dla ciebie super. I to jest jak najbardziej ok. Ale to nie znaczy, ze ktos kto widzial setki altan wykonanych profesjonalnie z bardzo oryginalnymi projektami nie ma prawa napisac, ze ta Rycerza wyglada po amatorsku. Przeciez to nie kwestia oceny a jedynie porownan, ktorych ty moze nie masz. Wiec moze na przyszlosc "oceniaj" dziela Rycerza ale wstrzymaj sie z ocena innych wypowiedzi. To taka rada na przyszlosc. Czasem dobrze jest sie zastanowic co sie pisze. Chyba, ze jestes urodzonym lizusem i to jest twoj sport zeby ciagle glaskac.

      Usuń
    2. Nawet nie dyskutuj z czarną kawa, bo Ona przeciez jest najmądrzejsza.

      Usuń
  4. Och ja cie, ja tez nie rozumiem tego jadu, jesli juz grasz glupa to na calego. Jak juz wymyslis, wytlumaczysz i uzasadnisz powod porownywania dziel wlasnorecznych z komercja to daj znac.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale niech sie kolezanka nie zapluwa :)
    Widze, ze strzal byl w newralgiczny punkt twoich mozliwosci. Moze wyciagniesz z tego jakies pouczajace wnioski. Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ucieczka to jedyne wyjscie w Twojej dosc beznadziejnej sytuacji.

    OdpowiedzUsuń
  7. Rycerzu, dlaczego jest w tytule echo 2 ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wystarczy przeczytać post echo i odpowiedź przyjdzie sama

      Usuń